Saturday, July 21, 2012

Tahniah kepada kamu Left Muda Ilyas Bin Rehan

Assalamualaikum awak....

ALHAMDULILLAH... semuanya berjalan lancar... now ni awak dah pon tamat sesi pembelajaran awak dan seterusnya ditabalkan sbg Left Muda.... sekali lg ucapan tahniah dr sy sayang... lepas ni,, ape rncangan awak seterusnya??

apepun, saya akan terima semua keputusan awak.. andai itu yg awak rase awak ptt buat dulu... sy dari sini mendoakan awak selalu....


ni dia si kacak, segak Left Muda Ilyas


dengan maknye.... ^,*


dengan maknyer, dan kakaknyer... *.^


ni pulak??? dengan buah hatynyer.... ehhehehe

jap2... ade ag 1... last last...


owwww!!! sweet kan???

awak.... saya nak awak tahu, saya sayangkan awak... really... (kenyit mata) .... sya akan ushe utk jadi yg terbaik utk awak,,, InsyaAllah andai jodoh tu milik kita berdua... sy janji, sy akan jaga awak dengan penuh kasih syg... awak terlalu baik pade sy, smpaikan kdg2 sy rase mcm dilayan mcm puteri... jujur,ikhlas, sy sygkan awak... dengan izin Allah, izin kedua org tua kita, izin keluarga, kita bersama satu hari kelak..

kita sama2 berdoa agar hubungan kita ni berkekalan till Jannah.. yea sayang.. sy tahu, mengekalkan hubungan cinta ni bukan mudah, sshnya mmbina cinta ssh juga utk mempertahankannya... saya harap kita saling memberikan komitmen antara satu sama lain, percaya dan tidak ade ragu2, bertolak ansur, memahami sikap satu sama lain samaada suka @ pon x, saling memaafkan, ambil berat, berkongsi suka duka bersama, saling menghormati dan menerima seadanya, menunjukkan ksh syg antara kta,,,,

apepon, impian dan harapan kita mesti sama kan sayang?? 


satu impian dan matlamat saya..


menjadi seorang wanita yg solehah, isteri dan ibu yang baik, juga melaksanakan tanggungjawab dengan sempurna..AMIN


        



SAYA SAYANGKAN AWAK.... JUJUR DARI HATI...








No comments:

Post a Comment