Monday, December 03, 2012

Berhenti

Ya Allah... jgn biarkan aku berharap pade yg bukan selain Engkau... sbb aku yakin itu hanya akan mmbuat aku kecewa dan terluka... Ya Allah... jgn biarkan aku mcntai lebih selain Engkau sbb aku yakin cintaMu lebih agung dan takkan dpt ditandingi oleh sesiapapun... Ya ALLAH... maafkan aku, ampuni aku, dan sayangilah aku..... bimbinglah aku sentiasa agar sntiasa berjalan dalam garis orbitMu,,,,,

Ya Allah.. kau yg membuat aku jatuh cinta padanya,,, knp ianya harus dtg dan pergi.... malam ku sntiasa dihiasi dgn senyummu dan lalu membuat aku terbangun dgn derai air mata... aku mohon Ya Allah...
jauhkan aku dari terus merasakan perasaan ini.... andai perasaan ini yg membuat aku berharap, kau tariklah perasaan ini sesungguhnya aku tak mmpu lagi....

yea,,, yg dtg pasti pergi... itu hukum alam... xkan ade makhluk yg kekal...

kate org berhenti berharap pada yg xpasti, tp jangan berhenti berharap pada kasih Ilahi.. 


berhenti, dan hentikan perasaan ini Ya Allah... mgkin dah tiba masanya utk aku berhenti mengharap....


No comments:

Post a Comment