Thursday, November 29, 2012

kuatkan aku

Ya Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang dan juga maha pengasih... sekali lagi dan aku terus bersyukur atas ujian yang kau tak henti2 turunkan uttku... ALHAMDULILLAH.. walaupun berat, pahit, kan ku telan jua Ya Allah... Akan ku cuba dan terus mencuba utk memperbaiki kekurangan diri ini.. aku terima akan semua ini.. berikanlah aku peluang Ya Allah, utk merasa yg lebih baik dari orang lain utk mndapat yg terbaik...

demi keluarga, demi kawan2 aku ttp kuat hadapi... Ya Allah, berikanlah aku peluang utk memperbaiki diri ini utk mnjadi lebih dari dan menjauhi segala kekuranganku..  kau kuatkanlah hatiku, agar aku tidk mengikutkan hati berikan dan tambahkanlah kesabaran dalam diri ini.. aku yakin, di setiap kesedihan ini akan ada senyum dan tawa yg engkau jnjikan,,,

Ya Allah, jadikan aku perhiasan dunia yang akan disayangi dengan penuh insan dari insan yg akan bergelar suami..

Wahai Allah.. aturanMu sangat indah.. jadikanlah aku insan yg akan sentiasa bersangka baik denganMu.. Wahai hati.. hentikanlah tangisan itu.. biarlah nama Allah shja yg kuat bergema dalam setiap degup jantungku..
Wahai sahabat... doakanlah utk diriku..




No comments:

Post a Comment